12

Buty sneaker na Butyjana.pl – kultowe modele oldskulowych kicksów retro.

Specjalnie dla fanów kultowych modeli butów sneaker zebraliśmy dla was tylko nie wielką część jaką możecie znaleźć w naszym internetowym sklepie online. BUTY-NIKE-AIR-MAX-SNEAKERWypasione modele oldschoolowych kicksów z takich kolekcji jak Nike Dunk, AF1, Nike Blazer, Twilight, Mogan, Bacboard czy Renzo i Adidas Hard Court High. W tak zacnej kolekcji oczywiście nie może zabraknąć kultowych AIRMAXÓW – tych oldskulowych perełek również mamy sporo – prawie 60 modeli Nike Air Max czeka na was w naszym sklepie, cały czas aktualizujemy naszą ofertę butów sneaker tak aby była świeża i dobrze “kopała” – zapraszamy.

Maciej Surowiec

Autor Google+:

12 Comments

  1. Jak dla mnie każdy powinien chodzić w tym w czym chce koniec kropka.

  2. mam kumpla, ktory od dawien dawna smiga w maxach… gadal mi o nich i gadal, az wkoncu 2lata temu sie skusilem i kupilem pierwsze ;) od tamtej pory nie kupilem innych skokow niz maxy… mowcie sobie co chcecie, ze inne wygodniejsze itp… ale w air maxach sie chodzi, jak po chmurach ;) ale kazdy ma swoje gusta, niektorym sie niepodobają maxy i nie widzą w nich nic szczególnego. mi osobiście ich design się bardzo podoba i nie wiem, kiedy sobie sprawię inne skoki :P pzdr

  3. Wiesz jakoś nie zależy mi na tym czy ktoś też będzie chodził w takich samych butach jak ja, dla mnie jest to totalnie nonsensowny argument, chodzi raczej o to jak się czujesz w butach i czy Ci się podobają. Takie jest moje zdanie.

  4. AM są nadal spoko, ale przez tą nagłą popularność wole wybrać, któryś z wyższych modeli NB, są o wiele wygodniejsze od AM.

  5. Air Maxy straciły swój urok. Ja kupuję New Balance 574…świetnie się śmiga, 2-letnia gwarancja, ceny zbliżone do AM. Za 300-400 zł, masz gwarancję, że szanse na spotkanie kogoś w takich samych butach są znikome, czego nie można powiedzieć o Maxach.

  6. Mati ma rację, całkowitą, a jeżeli ktoś mówi, że AM to ‘wygodne buty’ to niech sobie ubierze na nogi Aicsy Gelki III, wybierałem między tymi dwoma modelami, wtedy gdy jeszcze AM miały w sobie to coś, czego nie miała cała gimbaza i uczciwie przyznam, kupiłem Asicsy GL III Runovation w których nie czuję, że chodze, siatka zapewnia obieg powietrza w bucie, a miękkość podeszwy jest idealna. Warto podkreślić, DAŁEM ZA NIE 129 ZŁ. STO DWADZIEŚCIA DZIEWIĘĆ. Polecam a więc Asicsy i ciekawe modele np NB czy Adasia, bo AM w tym momencie to but dla wieśniaków którzy muszą się przylansować butami, bo nie mogą telefonem czy samochodem.

  7. Mati ma rację , może nie tyle co straciły swój urok lecz ich urok został zaprzepaszczony. Kiedyś na Air Maxy 3ba było ciężko pracować , lejąc np. benzynę na stacji. A teraz co ? Lata w nich co drugi Gimbazjalista …

    • Jakoś w mojej budzie na palcach policzę może max 2 osoby które mają maxy. Więc nie gadajcie jakiś farmazonów!

  8. Ja tam uwielbiam maxy za kolorki i za to że są wygodne i niech sobie każdy myśli co chce:) !

  9. W AirMaxach śmiga pół szkoły , jedni od drugich to łapią .. Wiecie dlaczego nie będą chodzić w LeBronach? Po 1 bo są za drogie.. :) Hajs to władza , co tak nie jest? Hajs sie zgadza :)

  10. Teraz Airmaxy to buty dla wieśniaków, odkąd gimbaza zaczęła się jarać maxami jakoś cały urok tych butów zniknął, teraz każdy gimbus lata w maxach i nawet nie kuma o co chodzi. Ale to już standard już niedługo dzieciaki przerzucą się na vansy albo inne lansiarskie buty i wszystko wróci do normy.

    • Weź ku…. sie ogarnij. To że te twoje “gimbusy” chodzą w airmaxach nie znaczy że inni też mogą chodzić . To że np jedzą kanapki to sprawia ze ty jesteś inny i np zaczniesz głodować? Lecz sie człowieku z tymi gimbusami bo to jakaś pie…. moda że gimbusy to jak ku…. najgorsza chołota …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *