0

Brandbook Butyjana.pl

Wizualizacje graficzne

  • Podczas tworzenia wizualizacji produktowych bardzo ważne jest aby eksponować logotyp w pełnej formie wraz z hasłem (dostępne formaty logotypów poniżej).
  • Kreacje ze zdjęciami produktowymi które są na białym tle  również powinny posiadać białe tło
  • Kolorystyka kreacji powinna być jak najbardziej zbliżona do kolorystyki strony sklepu: https://www.butyjana.pl
  • Na kreacjach zawsze powinien znajdować się call to action button – zachęcający do kliknięcia lub zakupu, przykłady: ZOBACZ, KUP TERAZ, IDŹ DO SKLEPU
  • Call to action button powinien mieć taką samą kolorystykę oraz stylistykę jak CA button na Butyjana.pl

Przykładowe kreacje call to action button:

Dostępne formy logotypów:

 

 

211 x 54

2330 x 1000

300 x 300Kreacje niestandardowe

Istnieje możliwość wykorzystania grafik które wrzucamy na nasze kanały:

http://blog.butyjana.pl

https://www.facebook.com/butyjana

https://www.instagram.com/butyjana

Prosimy jednak za każdym razem napisać do nas przed publikacją grafiki. Możemy także wykonać grafikę pod konkretną akcję promocyjną w tym przypadku również prosimy o kontakt pod adresem marketing@butyjana.pl

Maciej Surowiec

Autor Google+:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *